"Boje się. Nie chce."

"Nie chce miłości.
Tylko cielesne uciechy.
Uniesienia radości."

"Nie chce związania.
Telefonów nad ranem.
Całusów słodkości przytulania."

"Nie chce kontroli
Spowiedzi wieczornych
Wierności niewoli."


Boje się miłości
Bo rana wciąż boli
Uciekam powoli.

Boje się przywiązania
Bycia potrzebnym
Tęsknoty kochania

Boje się niewierności
Braku odzewu
Własnego gniewu
*
"Nie chce"
(Współczesne)
"Boje się"
*
Chce się nie bać.
Nie bać się kochać.
Kochać bez strachu.
Chce się śmiać.
Czerpać Cię i brać.
Ile się da- dać.
Kurwa mać!
Nie chce, 
nie chciej
się bać.

Komentarze

  1. Mega ! Mega ! i jeszcze raz mega. Bardzo mi sie podoba. i podziwiam cie za tak swietnie napisany tekst i zapraszam do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie o mnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się przypadło d gustu ;-) Wiersz jest też troszkę o mnie i troszkę o każdym z nas. Niewielu jest ludzi, zwłaszcza ludzi młodych i zwłaszcza teraz którzy nie odczuwają strachu przed zaangażowaniem, strachu przed zmianami, przed czymś nowym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity wiersz! Naprawdę... dziękuję Panu serdecznie! To dla mnie taka inspiracja, że chyba lecę! Dosłownie unoszę się nad ziemią! Dziękuję, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dopiero 17 lat, a czuję, że każde słowo tego wiersza jest o mnie. O moim największym strachu...
    Wspaniale, że napisał Pan coś tak prawdziwego, ponieważ to mnie obudziło.
    http://slowopasja24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dopiero 17 lat, a czuję, że każde słowo tego wiersza jest o mnie. O moim największym strachu...
    Wspaniale, że napisał Pan coś tak prawdziwego, ponieważ to mnie obudziło.
    http://slowopasja24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, szczere do bólu, sam odnajduję w tym siebie :/
    http://zabawawwierszowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wiersz Mężu. Naprawde czapki z głów i Podziwiam za kreatywność 😊 ile to juz ile lat razem a nie wiedziałam, że takiego poetę mam w domu 😘 żona- duck😆

    OdpowiedzUsuń
  9. rymy częstochowskie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę piękny wiersz. Trochę o każdym z Nas,prawda.
    Zapraszam do sprawdzenia moich. :)
    www.zyciapoezja.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

#czarnyprotest