Słówko na dziś #15

Tak przeglądam swojego bloga i zauważyłem, że praktycznie nigdy a przynajmniej praktycznie wcale nie napisałem niczego co wyraziłoby moją radość związana z tym gdy byliśmy razem. Pisałem tylko gdy było mi źle... Czyżby ta miłość była toksyczna? Czyżby wszystko mi mówiło aby przestać kochać? Więcej napisałem po naszym rozstaniu- przelałem swój ból, uczucia i nadzieję związane i z Tobą i z kimś kto bardzo mi pomógł a nie potrafiłem pisać gdy było nam dobrze. Teraz po czasie troszkę mi smutno- bo to tak jakby nasze uczucie nigdy nie istniało. To miejsce traktuje jako swoisty pamiętnik, agregat dla tętniących uczuć które już nie mieszczą się w głowie i potrzebują uciec. Żałuje że nie potrafiliśmy kochać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest