"Powiedz mi proszę"

Powiedz mi proszę, czy Jestem dobrym człowiekiem?
Pytań wiele błądzi wciąż bez odpowiedzi
A te nadchodzą nieubłaganie z wiekiem
Odpowiedz mi proszę o mądra gawiedzi.

Czy Jestem dobrym bratem co mądrze radzi?
Czy dobrym przyjacielem co ma dobre chęci?
A pytań wciąż przybywa do tajemniczej gadzi
Narasta obawa a niewiadoma tak nęci

Czy Jestem dobrym synkiem?
Gdy będzie potrzeba odda serce
Nie oddali się gdy źle z dymkiem
I odda wszystko co ma jak na ręce

Powiedz mi proszę, czy Jestem dobrym człowiekiem?
Czy będę na świata zło odpowiednim lekiem
Czy podołam zmorze dorosłego życia
I nie zmienię na gorsze obecnego obycia?

Jesteście mą rodziną- rodzice siostry bracia i przyjaciele
Dla was zawsze tego co najlepsze życzyć pragnę po stokroć wiele!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest