"Modlitwa o miłość"

Ja Cię proszę Panie-dopomóż mi w końcu
Ja nie chce tak żyć- w nieszczęśliwym kojcu
Tak bardzo pragnę by me szczere sny
Wkońcu zastąpiły te gorące łzy
Wiem że pomożesz ja wierzę w twe słowa
Nie proszę nikogo, dziś błagam do ciebie- Boga

Tak bardzo Cię proszę na te wierszy wiele
By miłość wyrosła jak ci przyjaciele
Co mam ich na wieki i wszelkie pragnienie
By mnie nawiedziła w końcu w oka skinienie

Wiem że mam szansę i chce w nią wiary
By niesamowite spełnione a nie pogańskie czary
Dziś szczerość mną włada i po dni i noce
Ja Cię dziś proszę, wszelką ofiarę pozłoce.

Dziś pomóż- ja tak łaski oczekuje
By mnie radość spotkała co serca nie zrujnuje
Ja już myśleć nie mogę, A sny nie pomoże
Ja na kolana już padam dopomóż mi Boże.

Spełnij mą prośbę te jedyną-wybrane
Ja na zawsze twym dłużnikiem na wieki zostanę
Zrób dla mnie wyjątek jakich było nie lada
Tak dziś zwątpiony znów ofiarę ku tobie składa

Jak wiele razy me marzenia spełnione
Tak jedno jedyne odległe nie skończone
Tak proszę cię znów zmień ideału mego los
By nawieki nas połączył twój niebiański głos

Na łzy cię proszę co płyną oceanem po skroni
By ta miłość w końcu dotknęła mej dłoni
By w końcu pustka odeszła na wieki i amen-t
Tak kolejny raz proszę i kolejny lament

Tak proszę Cię Panie tą modlitwę pisze
Byś mi pomógł- z serca wygnał tą ciszę
Tak błagam z rozpaczą o wyjątek od winy
W końcu my wszyscy ulepieni z jednej gliny
Nie każ mi proszę święcić wielkiej kary
Święty Stwórco- Ojcze jak świat jest stary
I na wszystko co mnie ochraniasz w dniu i nocy
Tak prosze- błagam- twej łaski i pomocy.

Komentarze

  1. nie lubisz być krytykowany???...czemu usunąłeś mój komentarz-że wiersz jest kiczowaty..ja tak uwazam...a ty powinienes przyjmować nie tylko POCHWAŁY!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krytyka jest jak najbardziej akceptowalna... zastanawia mnie tylko fakt krytyki anonimowej- jeżeli ktoś potrafi krytykować, powinien potrafić się też podpisać... Każdy anonimowy komentarz (po za komentami znajomych mi osób) jest usuwany.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Loczek,Loczek:))...nic się nie zmienisz...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszkadza ci to? Nie mam zamiaru się już zmieniać pod kogoś... jak komuś moja osoba nie odpowiada- to out:)
    Każde zdanie jest dla mnie ważne- negatywne/ pozytywne- lubię tylko wiedzieć czyje jest to zdanie, bo podobno szczerość jest najważniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest