"Zapomnienia dzban"- Ku przestrodze.

W ciemnym pokoju, pośród czterech ścian,
siedzisz samotnie, w ciszy całkiem sam
Ze łzą na policzku rozbijasz pusty dzban
Opróżniony do końca- chcesz zapomnieć ten chłam.

Chcąc zapomnieć te chwile, co zatrzymały głos
Z sercem na uwięzi- powstrzymać galopujący los
Wskrzesić tą iskrę co rozjaśniała dzień
Topiąc swe smutki- niech odejdą w cień

Trącając butelki opróżnione do dna
zataczając koło, wstajesz niepewnie powoli
Mówiąc po cichu "Niech ta chwila trwa"
Uwięziony w swym ciele- nietrzeźwej niewoli

Upadasz bezsilnie, roztrzaskując brew
Żałośnie poniżony, zasłaniasz z grymasem twarz
Choć już nie czujesz bólu- widzisz gorącą krew
A chciałeś zapomnieć to uczucie które doskonale znasz

Pijesz by zapomnieć że pośród czterech ścian
Wciąż jesteś samotny- z ciszą, całkiem sam
Ze łzami w oczach- opróżniasz kolejny dzban
By zapomnieć o bólu i tych co sprawili ten chłam.
                         

Komentarze

  1. jESTEM Z CIEBIE DUMNA...ARTYSTA ROZUMIE ARTYSTĘ:))POWODZENIA!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. katalog-wspomnien27 stycznia 2011 14:44

    to jest najlepsze!
    widzę, że trening czyni mistrza,
    gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje. Cieszę się że podoba wam się moja praca... szkoda tylko że nie miewam ostatnio okazji do napisania czegoś radosnego (Być może się to zmieni...).
    O ile wiem kim jest "katalog wspomnień (Pozdrowienia P.P.) o tyle Anonimów nie jestem w stanie rozpoznać:P
    Dlatego mam prośbę- podpisujcie się pod komentarzami proszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest