"Dlaczego zawsze..."

Dlaczego zawsze gdy o tobie pomyślę,
wpadam w ten przeciwny stan?
Serce zaczyna mieszać w umyśle...
i knuje romantyczny plan.

Dlaczego zawsze gdy spojrzę na twe zdjęcie,
zapominam o chwilach i upływie czasu?
Tracę o świecie kompletnie pojęcie...
Przestaję bać się ciszy i ciemnego lasu.

Dlaczego pochłonęły mnie twe niebieskie oczy,
tajemnicze spojrzenie i uśmiech radosny?
Wiem- to uczucie wciąż za mną kroczy...
A ja czuję radość- nadejście szczęśliwej wiosny!

Wiem- miałem się nie zakochiwać
Ale jest już za późno...
Teraz, mogę tylko głową pokiwać
i na odpowiedź oczekiwać próżno...


Teraz ten wiersz już jest kompletnie nie ważny... a osoba dla której go napisałem, niech sobie żyje dalej w swoim idealnie z hermetyzowanym świecie bez wyobraźni... Tylko niech zapamięta- Ja nie zapominam... 

Komentarze

  1. katalog-wspomnien29 stycznia 2011 16:12

    co miłośc robi z ludźmi ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jakoś wyszło:) jakaś odmiana... ciekawe tylko na jak długo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe... no właśnie jak długo... było krótko... a w sumie to nie było..:/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest