"W pogoni za chwilami..."

     <tyryryrym ty tym tyryry... x2>
1.:
A gdyby odkryć to, czego (nie ma) nie było i nie będzie
zatopiony skarb (ukryty) na zatopionym okręcie
Użyć magicznej siły, zaklętego kompasu...
Nie liczyć dni ani nocy- zapomnieć o istnieniu czasu...

     <t... x2>

ref.^1.:
(A więc... )
Naucz mnie panować, panować nad snami
Niech śnią mi się Białe, białe Anioły z harfami
Niech śnią mi się znaki, wciąż znaki wieczyste
Niech w końcu odejdą te, te zmory nieczyste

     <t...x2>

2.:
A gdyby pozbyć się, tych wszystkich ziemskich ograniczeń
Nie zamartwiać się, spełnić długą listę życzeń
Pomyśleć w końcu o sobie, nie o tobie, w jednej dobie
w poszukiwaniu szczęścia, ja dla miłości to robię
   
     <t...x2>
 ref.^1.
     <t...x2>

3.:
W pogoni za chwilami nie spełnionymi marzeniami
natłok codzienności co psuje chemię między nami
nauczyłem się śnić nauczyli mnie też marzyć
lecz ciągle uczę się żyć, bo wszystko się może zdarzyć 

     <t...x2>
 ref.^1.
     <t...x2>

 ref.^2.:
(proszę...)
Naucz mnie panować, panować nad marzeniami 
Niech marzy mi się szczęście to szczęście między nami
Niech marzą mi się chwile, wciąż chwile radosne
Niech w końcu odejdą te, te uczucia zazdrosne

     <tyryryrym ty tym tyryry... x2>

Z dedykacją dla moich rodziców i ludzi dzięki którym jestem tym kim jestem...

Komentarze

  1. katalog-wspomnien31 grudnia 2010 16:49

    świetne! chcę to usłyszeć ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje... może kiedyś:D Sam bym chciał...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest