"Sekret"

Jeszcze kiedyś świat o nas usłyszy,
I wtedy z dumą w głosie powiem- "On był moim przyjacielem"
Usiądę w fotelu, popijając kawę w ciszy
Pomyślę- On poetą, muzykiem i myślicielem...

Wspomnę też o tobie- jak mi mówiłaś szczerze
O przyszłości o przyjaźni i o studyjnej szkole
O Aktorstwie, dziennikarstwie i poezji - "ja w to nie wierze"
A to się spełni- tak mi zapisano w losie w ruchu zmiennym kole...

Siła marzeń ogromna przyciągana kosmiczną mocą
Sekretu tajemnicy wszelkiego poznana
Działa gdy myślisz, pragniesz, śnisz nocą
Gdy kochasz, nienawidzisz, zaspany wstajesz z rana
Bo pragnienie i wiara ma nieznaną siłę
Co ożywia marzenie i bezbarwną codzienności mogiłę!

Komentarze

  1. katalog-wspomnien12 grudnia 2010 02:07

    pytanie, o kim to ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. O kim... hmm niech pomyślę... o mnie o moich znajomych, o ludziach dla mnie bliskich, o krytykach i tych co mówili dobre słowa(o tobie pośrednio też:D) O marzeniach i ich sile, o przyszłości. "Sekret" jest związany również z filmem/książką o tym samym tytule, jak i również z osobami które mnie przekonały do jego obejrzenia...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest