Piosenka

1.:
Drgnęło coś we mnie-myśli zgubiło...
Siedziało długo, sumienie niszczyło
Szeptem krzyczało cicho, wrzeszcząc pomocy!
Lecz cóż ja mogłem?- w mej więziennej niemocy!
Cierpiało, Płakało, Szlochało...
Nie spało po nocach, chodź nic się nie stało...

Ref.:
Nikt mnie nie _ uratuje...
Zaraz zginę odejdę _ exploduje!
Zaraz coś się stanie...
Nikt mi pomóc nie może, nikt nie jest 'wstanie
Ja czuje że coś mnie bierze
Lecz ja śmierci się nie dam, ja w nią nie wierze!

2.:

Siedzisz samotnie, zakuty w murze
Serce twe ukryte, w bezdennej dziurze
Nicość ogarnia Cię, w bezkresie
To uczucie fałszywe, co nieszczęście niesie
Odnajdziesz odpowiedź w niezwykłej chwili
Miłość wrota swe do _ szczęścia uchyli...

Ref.:
Nikt mnie nie _ uratuje[...]

3.:

Wiesz już na pewno, Ciebie też to spotkało...
Tajemne uczucie, twój umysł splątało
Co porusza serca _ gorące
Ruch nagły, i twe _ oczy lśniące
Od dziś to Ona,  sercem twym włada...
Do miłości hołd, gorący składa...


Ref.:
Nikt mnie nie _ uratuje[...]
 



Z dedykacją dla... kto ma wiedzieć ten wie:P 

Komentarze

  1. Tekst jest auto plagiatem- tzn.- niektóre zwrotki tej "piosenki" są kompilacją poprzednich tekstów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest