"Manifest do Przyjaciela"

To (chyba) nie jest przyjaźń, choć tak mi się zdaje
Ja od siebie daję wszystko- a Przyjaciel nic nie daje

Ja nie jestem zachłanny, nie wiele oczekuje
Szczerej rozmowy...-a Przyjaciel plan zdradliwy za plecami knuje

Czemu tak się dzieje- Odpowiedz mi na to proste pytanie
Czy być moim przyjacielem to tak trudne zadanie?!

Wiem... nie jestem święty- często zaskakuje...
potrzebuje pomocy- problemami atakuje

Dla Ciebie to nie ważne- powiedz mi to szczerze
Ja już tak nie mogę- w tą "przyjaźń" już nie wierze

Być może to tylko znajomość, to ja mam obraz rozmyty
Ocknij się proszę! Czuję się jak pobity

To jest przyjaźń-jednostronna- przeze mnie tak nazwana
Dla Ciebie wciąż odległa i jeszcze nie poznana...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przyciągnij sobie szczęście... Czyli ,,Sekret- Siła Przyciągania”.

"Boje się. Nie chce."

#czarnyprotest